april 2013

MY SUNDAY

I dag sov jeg til rundt 11, da lagde jeg frokost med Max p skype fr jeg holdt Kine og Hanne med selskap da de endelig stod opp for spise. Rundt klokken 3 dro jeg og Caroline for trene (stolt)...

Boderline

I gr var det det rlige moteshowet p skolen som blir holdt av en som har en liten kleskolleksjon. Etter showet hadde de fikset DJ'er p Borderline (egentlig en country club), og da dro alle vider...

Last week of April

Dagene fly! Er jammen i meg ikke lenge siden vi satt p flyet over dammen for ett nytt semester i Calif, og n er det nesten over.. Bare de aller vrste ukene igjen, inkludert finals week. M si at...

My Weekend

FREDAGEN: Hanne, Kine og jeg l og dde p sofaen hele dagen. Vi bestillte pizza og s p tv, (etter skolen da, sklart). Senere p kvelden dro vi p en liten fest hos Anniken. De som Anniken bor ...

Back to School for a Few More Weeks

Har vrt i Manhatten og skjekket ut nabolag. Skjekket ut stranda ogs ;) Vrt p 6flaggs! (jeg leker superman) Feiret ett r med Max!! (Vi s film sammen p skype mens vi tekstet p v...

San Francisco round 5!

Da Ingrid og Andrea var her skulle de avslutte oppholder sitt i California i San Francisco. Torsdag morgen dro vi p "Panera Bread" og spiste frokst fr turen gikk videre til "Camarillo Premium Out...

SPRING BREAKERS

Dagen etter jeg kom hjem fra Vegas fikk jeg besk av ssteren til Max, Andrea, og hennes venninne Ingrid. De skulle vre hos meg fra mandag til torsdag morgen, for da skulle vi kjre opp til San Fr...

Las Vegas Baby

Fredag 22. mars var det klart for Spring Break, og turen vr til Las Vegas! Rundt klokken 12 satt det mange reiseklare jenter p buss klar for en morsom helg med fine jenter i Vegas. Frste stopp ...