april 2013

MY SUNDAY

I dag sov jeg til rundt 11, da lagde jeg frokost med Max på skype før jeg holdt Kine og Hanne med selskap da de endelig stod opp for å spise. Rundt klokken 3 dro jeg og Caroline for å trene (stolt)...

Boderline

I går var det det årlige moteshowet på skolen som blir holdt av en som har en liten kleskolleksjon. Etter showet hadde de fikset DJ'er på Borderline (egentlig en country club), og da dro alle vider...

Last week of April

Dagene fly! Er jammen i meg ikke lenge siden vi satt på flyet over dammen for ett nytt semester i Calif, og nå er det nesten over.. Bare de aller værste ukene igjen, inkludert finals week. Må si at...

My Weekend

FREDAGEN: Hanne, Kine og jeg lå og døde på sofaen hele dagen. Vi bestillte pizza og så på tv, (etter skolen da, såklart). Senere på kvelden dro vi på en liten fest hos Anniken. De som Anniken bor ...

Back to School for a Few More Weeks

Har vært i Manhatten og skjekket ut nabolag. Skjekket ut stranda også ;) Vært på 6flaggs! (jeg leker superman) Feiret ett år med Max!! (Vi så film sammen på skype mens vi tekstet på v...

San Francisco round 5!

Da Ingrid og Andrea var her skulle de avslutte oppholder sitt i California i San Francisco. Torsdag morgen dro vi på "Panera Bread" og spiste frokst før turen gikk videre til "Camarillo Premium Out...

SPRING BREAKERS

Dagen etter jeg kom hjem fra Vegas fikk jeg besøk av søsteren til Max, Andrea, og hennes venninne Ingrid. De skulle være hos meg fra mandag til torsdag morgen, for da skulle vi kjøre opp til San Fr...

Las Vegas Baby

Fredag 22. mars var det klart for Spring Break, og turen vår til Las Vegas! Rundt klokken 12 satt det mange reiseklare jenter på buss klar for en morsom helg med fine jenter i Vegas. Første stopp ...